۱۳۹۴ آبان ۶, چهارشنبه

تلفن گویا IVR

تلفن گویا IVR

آیا تا به حال با سازمانی تماس گرفته اید که صدایی را بشنوید و از شما بخواهد عددی را از یک فهرست انتخاب کرده، وارد کنید یا بخوانید؟ در واقع شما با یک سیستم تلفن گویا ارتباط برقرار کرده اید. در هر موسسه چگونگی ارائه خدمات به مراجعین و داشتن سیستم‌های پاسخگویی به مشتریان، یکی از مهم‌ترین عوامل رضایت مشتریان و در نتیجه سودآوری و پیشرفت موسسه است. با توجه به گسترش خدمات تلفنی و استفاده آسان از تلفن برای عموم مردم، ارتباط تلفنی شاید اولین و مهم‌ترین راه ارتباط مردم با سازمان باشد.

تلفن گویا IVR (interactive voice response)

تلفن گویا تکنولوژی می باشد که به انسان توانایی تعامل با کامپیوتر از طریق صدا و صفحه کلید را می دهد یا به گونه ای دیگر صدای از پیش ضبط شده ای می باشد برای ارائه اطلاعات به مشتریان که شخاص می توانند از طریق صدا یا شماره های صفحه کلید تلفن به قسمت مورد نظر خود رجوع نمایند. تلفن گویا این امکان را به افراد می دهد تا با قسمت های مختلف یک سازمان ارتباط برقرار کنند همچنین از دیگر مزایای تلفن های گویا در بانک ها بوده که توسط تلفن گو افراد می توانند از حساب های خود با اطلاع باشند بدون این که با فردی صحبت کنند بدین ترتیب دیگر نیاز نمی باشد تا چند نفر پاسخگوی تلفن ها بوده و به افراد اطلاعات بدهند و کاربران می توانند سریع تر با قسمت مورد نظر خود تماس برقرار کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر